Poate nu se află printre top-urile cu must-see orașe din lume, însă trebuie să recunoaștem că are și Bucureșiul frumusețea sa aparte. Eu îl iubesc așa cum e, cu toate defectele sale, însă mi-aș dori ca atunci când le vorbesc cu pasiune străinilor despre orașul în care trăiesc, aceștia să mă creadă pe cuvânt. Bucureștiul este privit cu scepticism de cei care nu-l cunosc, însă cine a ajuns să pună piciorul în capitala României cu siguranță pleacă de aici cu o percepție total schimbată!

Experience Bucharest

Anul acesta, un grup de tineri voluntari ce fac parte din comunitatea Travel Massive România și-a propus să schimbe perecepții și să demonsteze că Bucureștiul este o capitală ce merită vizitată, pentru că are atât de multe de oferit! Asfel a luat naștere Experience Bucharest, cel mai mare proiect de promovare turistică a Bucureștiului, care va avea loc în perioada 12-17 mai. În București, of course.

Ce și-au propus? Să promoveze Capitala României ca destinația preferată din Europa de Est a turiștilor și călătorilor independenți. Astfel, persoane influente din întreaga lume, fie ei bloggeri, vloggeri, instagrameri sau specialiști în comunicare vor lua parte la eveniment și vor descoperi comorile ascunse ale Bucureștiului. Vor experimenta turismul alternativ, vor participa la conferințe și vor cunoaște orașul la pas, prin tururi inedite și atent alese. Nici partea de socializare nu va fi neglijată, nu degeaba se spune că în București parcă petrecerile nu se termină niciodată. Activitatea lor este urmărită de un număr de peste 10 milioane de oameni din lumea întreagă, așadar va fi cea mai bună și sinceră modalitate de a face Bucureștiul cunoscut. 

”Scopul direct este promovarea turistică a Capitalei, dar avem în plan beneficii concrete pentru toți cei care activează în domeniile conexe turismului: companii aeriene, hoteluri, restaurante, cafenele, organizatori de tururi. Ne dorim la creșterea înnoptărilor medii din București de la 2 la 3 nopți și crearea unui conținut valoros pe toate canalele media și social media. Acestea pot fi un start direct pentru multe alte proiecte de promovare turistică din viitor. În plus, ne dorim continuarea acestui eveniment anual. Sunt peste 100 de voluntari implicați în organizarea Experience Bucharest”, mai spune Tudor Maxim, fondatorul rețelei de hosteluri din România, Pura Vida.

Proiectul este o inițiativă independentă la care se poate alătura orice companie, autoritate publică sau persoană independentă care își dorește implicarea în promovarea Bucureștiului. Până în prezent și-au arătat interesul în susținerea evenimentului companii precum Garanti, Toyota, Btonic, Paravion, Aqua Carpatica, Autonom, Uber, Pernot Ricard, F64.

Dacă vreți să aflați mai multe despre acest proiect și să îl susțineți, vă invit să dați like paginii de Facebook Experience Bucharest!

Voi de ce iubiți Bucureștiul?

Experience Bucharest

Facebook Comments

1 Comment

  1. Ma bucur sa vad astfel de initiative. Sper sa aiba efectul dorit! Momentele mele preferate in Bucuresti sunt zilele de sarbatoare, cand toata lumea se ingramadeste spre alte destinatii turistice… e aerisit, mai calm, mai curat si mai usor de savurat 🙂

Write A Comment